balon balıklarının ekonomik değeri olmaması (?!!!) sebebiyle Balon balığı avcılığını teşvik etmek amacıyla bu yıl kuyruk başına 5 lira destekleme ödemesi yapılması kararlaştırıdı. bu uygulamanın nedenini diğer balık türlerinin neslini tehdit etmesi olarak göstermeleri trajikomik. özellikle de Cengiz Balta'nın ''Balıkçıların av araçlarına zarar veriyor. Ekonomik değeri olan balıkların yavrularını yiyor.'' demesinden sonra. yani benim anladığın şu; başka bir canlı türü sizin yemek istediğiniz balıkları kendi yiyor, zarar veriyor. siz de hem bu balıkları öldürebildiğiniz kadar öldürüp bundan para kazanacaksınız, hem de zarar verdiklerinize zarar vermeye devam edeceksiniz.
Bu haberi gören her bir insanın 'bizimki işgalden de öte' deyip bir şeyleri fark edememesi canımı sıkıyor.