alışılmışın biraz dışında bir yılı geride bıraktık, önümüzde belirsiz bir süreç var. ne olacak, nasıl olacak herkesin kafalar karışık. (bkz:swh) insanların, hayvanlar ile doğa ile kopmuş bağlarını tekrardan kurup, dünyaya ve diğer canlılara daha adil bir yaklaşım sergilemesi benim önümüzdeki seneden en büyük beklentim.